خروش مردم پلدختر در حمایت از فلسطین / فریاد "مرگ بر اسراییل "طنین اندازشد

 

 مردم روزه دار پلدختر امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با آزادیخواهان جهان در دفاع تمام قد از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و به ویژه غزه به خیابان ها آمده و با سردادن فریادهای "مرگ بر اسراییل" با خلق حماسه ای ماندگارعلیه جنایت های رژیم جعلی و کودک کش اسراییل راهپیمایی کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس که با شعار محوری "طوفان الاحرار" نامگذاری شده ، زن و مرد ، پیر و جوان ، دختر و پسر به ویژه دهه هشتادی و نودی های این شهرستان با شور و شوق وصف ناشدنی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخاستند.

 

مردم ، با حضور در این راهپیمایی  و بامشت های گره کرده و سردادن شعار" مرگ برآمریکا" ،  " مرگ بر اسراییل" ، "الله اکبر خامنه ای رهبر" ،" مرگ برضد ولایت فقیه" ، "یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا " ،"حمام خون بپا شد غزه کرببلا شد"و "حکومت اسراییل خانه عنکبوت است"، "این رژیم پوشالی در حالت سقوط است"،  ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم و مقتدر فلسطین به ویژه غزه خشم ، انزجار و نفرت خود را از جنایت های رژیم اشغالگر قدس و خونخواران کودک کش صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی اعلام کردند.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در پلدختر نیز مانند سایر نقاط کشور بسیار متفاوت تر از سال های گذشته بود چرا که حدود 6 ماه است مردم بی پناه نوار غزه زیر آماج کوبنده ترین حملات اسراییل قرار گرفته اند.

 

آتش زدن پرچم های رژیم منحوس آمریکا و اسراییل ، اقامه نماز جمعه و قرائت بیانیه از دیگر برنامه های راهپیمایی امروز روز جهانی قدس در پلدختر بود.

 

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان "روز جهانی قدس" نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9132

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات