امام جمعه پل‌دختر:

رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

 

 امام جمعه پل‌دختر گفت: به تعبیر تحلیل‌گران مرگ تدریجی رژیم جعلی صهیونیستی در باتلاق نسل کشی و کودک‌کشی در غزه آغاز شده و محکوم به شکست اسست.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه پل‌دختراظهارکرد: روز جهانی قدس به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمان امام راحل به این روز نام‌گذاری شده روز فریادها و غرش  آزادی‌خواهان جهان برسر آمریکا و اسراییل و نماد همبستگی و وحدت است.

 

وی افزود: روز قدس امسال به دلیل شدت جنایت‌های  اسراییل در فلسطین به ویژه کودک‌کشی در غزه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در کشور برگزار شد.

 

امام جمعه پل‌دختر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اسراییل امروز در باتلاق غزه غرق و گرفتارشده و به تعبیر تحلیل‌گران این رژیم جعلی که در اوج قساوت و وحشی‌گری و نسل کشی اقدام و زنان و کودکان بی‌دفاع مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشد به مرگ تدریجی مبتلا شده است.

 

وی افزود: صدها نفر از شهروندان روسیه در مسکو با هم‌کاری آمریکایی‌ها توسط اوکراین قتل عام شدند و کشور روسیه نیز در اقدامی ضربتی در شورای امنیت  این ابتذال را  محکوم کرد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: اسراییل در جدیدترین جنایت‌های خود بر خلاف تمام قوانین بین المللی ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرارداد که منجر به شهادت جمعی از مستشاران و سرداران شد که این اقدام نشان‌دهنده ضعف و استیصال و درماندگی این رژیم جعلی است و نیز در حقیقت حمله به خاک کشورمان است  که با سایر اقدام‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران تفاوت دارد.

 

وی افزود: این حمله و حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به شهرستان‌های چابهارو راسک در کشورمان نقشه شوم برای ضربه زدن به ایران اسلامی و 2 روی یک سکه هستند.

 

امام جمعه پل‌دختر گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در حال زوال است و آمریکایی‌ها در صدد نجات این غده سرطانی هستند به همین خاطر چنگ به صورت ایران با عظمت و با اقتدار می‌اندازند.

 

وی افزود: در این اقدام تروریستی جمعی از بهترین یاران رهبر و هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندندکه از دیدگاه همه آزادگان جهان محکوم است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: در پی این اقدام ترس از انتقام سخت و پشیمان کننده لرزه و دلهره ، استرس و اضطراب بر اندام سرزمین‌های اشغالی انداخته است.

 

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری رژیم خبیث صهیونیستی به دست  دلاورمردان ما مجازات خواهدشد و آنها را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد و این پیام امروز در راه‌پیمایی روز جهانی قدس در جای جای ایران اسلامی و شهرستان پلدختر به گوش جهانیان رسید.

 

امام جمعه پل‌دختر با تبریک پیشاپیش عید فطر مردم را به شرکت در اقامه نماز عید فطر و جشن عبادت ، وحدت و همبستگی ملت  دعوت کرد..

 

خبرنگار - احسان مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9133

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات