نماینده ولی فقیه در لرستان:

روز قدس خروش خشم مردم لرستان علیه رژیم غاصب اسراییل بود|

قطعی شدن افول اسراییل با خون شهدا

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امسال لرستان یک شهید راه آزادی قدس داشت و مردم این دیار خروش خشم خود علیه رژیم اشغالگر اسراییل را یکپارچه و همصدا نشان دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، حجت السلام سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر شهید عباس صالحی روزبهانی  با بیان این که رژیم صهیونیستی با ریختن خون پاک شهدا به افول و نابودی نزدیک می شود، اظهارکرد: حضور گسترده مردم در روز قدس و خروش خشم آنها عاملی برای تحقیر رژیم غاصب اسرائیل است و این رژیم اشغالگر اکنون در داخل با بحران و شکست روبرو شده است.

 

وی افزود: حمله رژیم حیوان صفت اشغالگر در کشور سوریه گرچه برای ما شهادت سرداران رشید اسلام را در پی داشت اما اینگونه حرکات حکایت از شکست اسراییل دارد که به در و دیوار می زند تا خود را نجات دهد اما این رژیم در سراشیبی سقوط است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به جوانان گفت: جوانان عزیز شهادت قله است که برای رسیدن به قله باید از دامنه کوه بالا رفت و رفتن از دامنه و رسیدن به قله نیازمند اخلاص، ایثار، فداکاری، ایمان، عمل صالح و خدمت به مردم است و شهید عزیز عباس روزبهانی کسی بود که این مسیر را طی کرد و به مقام والای شهادت رسید.

 

وی افزود: داشتن چنین جوانی را به شهر بروجرد و پدر مادر این شهید تبریک می گویم و تشکر می کنیم از همه دست اندرکارانی که برگزاری چنین آیین باشکوهی در استقبال، تشییع و خاکسپاری این شهید عزیر تدارک دیده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه آنچه از همه چیز بیشتر اهمیت دارد، ادامه دادن راه شهدا است، یادآورشد: راه شهیدان راه ساختن ایران اسلامی آباد و پیشرفته همراه با ارتقای دینی و فرهنگی و همراه با عدالت اجتماعی است و امید که همه ما به وظیفه خود عمل کنیم تا آینده ای روشن برای استان و ایران اسلامی آباد بسازیم.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9143

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات