سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

راهپیمایی جمعه خشم در سراسر استان برگزار می شود

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: راهپیمایی جمعه خشم در حمایت از مردم غزه و انزجار از غاصبان صهیونیستی روز جمعه 31 فروردین ماه جاری در سراسر استان برگزار خواهدشد.

 

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت‌الاسلام احمدرضا  غلامی اظهارکرد: این راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی ،سیاسی با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی برگزار و اهالی فهیم استان باردیگر جنایت های اسراییل غاصب را محکوم می کنند.

 

وی با تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس و خبیث صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشورهای منطقه افزود: در ادامه حمایت های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱فروردین ماه جاری پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان ها و بخش های تابعه استان برگزار می شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان‌ انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9193

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات