امام جمعه پلدختر:

شهیدسرلشکر حجازی از الگوهای بارزدر پاسداری از ارزش های اسلامی است

 

 امام جمعه پلدختر گفت: شهید سرلشکر حجازی ازالگوهای بارز و موثر به ویژه  درجهاد فی سبیل الله و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سرلشکر سید محمد حجازی در مسجد جامع پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید سردار حجازی اظهار کرد: شهید سرلشکر حجازی بیش از چهار دهه عمر خود را  در لباس مقدس سپاه در جبهه های مختلف ، دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت در جایگاه جانشینی شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی نیروی قدس در لبنان صرف دفاع ازاسلام و انقلاب خارج از مرزهاکرد.

 

 وی افزود: این مجاهد فی سبیل الله دراوج تعهد به کار و جهاد در عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام های موثر و بسیار گرانبهایی در حوزه های مختلف برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد که به گونه ای ستودنی و تاثیرگذار ، الهام بخش و الگویی موفق است که باید از آن درس مقاومت ، شجاعت و پایمردی گرفت.

 

امام جمعه پلدختر به عملیات غرورآفرین و تلافی جویانه وعده صادق اشاره کرد و گفت:این عملیات که در پاسخ به گستاخی ها و جنایت های  رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری ایران در دمشق از سوی سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح انجام شد جهان مات و مبهوت و متحیر کرد و نشانه صلابت و قدرت نظامی ایران اسلامی و هشداری به متجاوزان بود.

 

 حجت الاسلام موسوی افزود: پیروزی های اخیرفلسطین در جهاد اسلامی علیه رژیم جعلی اسراییل و شکستن هیمنه پوشالی این رژیم و آمریکای جنایت کار دستاوردی بزرگ و مرهون زحمات ، تلاش ها و جانفشانی های سرداران رشید ی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمان ، حجازی و زاهدی و مجاهدان فی سبیل الله می باشد.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9213

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات