امام جمعه پلدختر:

"وعده صادق" هیمنه غرب و ابهت پوشالی استکبار را درهم شکست

 

امام جمعه پلدختر گفت: عملیات "وعده صادق"هیمنه پوشالی غرب وابهت استکبار را در جهان شکست که جای بسی افتخار است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر با محکوم کردن اقدام های خصمانه وجنایتکارانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی اگر دست از پا خطا کند و حرکت حماقت آمیزی انجام دهد در مقابل هر اقدام ، پاسخ محکم و کوبنده  و ویران کننده ای دریافت خواهد کرد.

 

وی افزود: نیروهای مسلج جمهوری اسلامی ایران اعم از دلاورمردان سپاه و ارتش به کلام فرماندهی کل قوا لبیک گفتند و شامگاه 25 فروردین ماه جاری کار بسیار بزرگی انجام دادند و با اجرای عملیات غرور آفرین "وعده صادق"  رژیم صهیونیستی را تنبیه و پاسخ کوبنده ای به جنایت های اسراییل دادند.

 

امام جمعه پلدختربا بیان این که عملیات "وعده صادق" تنها بخش کوچکی از توانمندی نظامی و دفاعی ایران  بود، گفت:هدف عملیات وعده صادق تثبیت قدرت بازدارندگی ایران و تنبیه اسراییل غاصب بود و این که این عملیات  بزرگترین و وسیع ترین عملیات پهبادی در دنیا است.

 

وی با بیان این که غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران ناکام ماند ، افزود: نکته حائز اهمیت ناکامی غربی ها مثل فرانسه و ایالات متحده در رهگیری پهبادها و موشک های سپاه و شکست مفتضحانه برای آنها بود و "وعده صادق" نشان داد گنبد آهنین و سپر دفاع موشکی اسراییل نمی تواند در برابر قدرت ایران اسلامی مقاومت کند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که عملیات "وعده صادق" در واقع اسراییل را در جهان تحقیر کرد ،یادآورشد: تهران اعلام کرد در صورت شرارت مجدد پاسخ ما 10 برابرشدیدتر خواهدبود.

 

وی به اول اردیبهشت روز شهدای ورزشکار اشاره کرد و افزود:  به روح پاک و مطهر شهدای ورزشکار سلام و درود می فرستیم  و شهدای ورزشکار پلدختر منش پهلوانی داشتند که همواره برای ورزشکاران ما الگو هستند .

 

امام جمعه به روز زمین پاک اشاره و با گرامیداشت این روز گفت: در حفاظت از خاک و زمین و پاک نگه داشتن آن سهیم باشیم زیرا محیط زیست حق همه افراد و نسل های آینده است و توجه به آن در عرصه های مختلف وظیفه همگان است .

 

وی افزود: واگذاری مقبره و المان شهدای گمنام و پیرامون آن به شهرداری پلدختر توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس لرستان حرکتی انقلابی و جهادی است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: انتظار این است که در اولین زمان ممکن شهرداری نسبت به طرح توسعه و ایجاد سایت زیارتی ، فرهنگی و تفریحی در بام پلدختر اقدام کند و خدمتی به مردم با نجابت و ولایتمدار هویزه ثانی را رقم زنند.

 

خبرنگار – محسن مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9216

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات