سه طرح آموزشی و اقتصادی در خرم آباد به بهره برداری رسید

 

 

 در هفتمین روز از دهه مبارک فجر یک پروژه  آموزشی و 2 طرح  اقتصادی با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور فرهاد زیویاراستاندار لرستان در شهرستان خرم‌آباد به بهره برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان ، استاندار لرستان با خبرنگاران اظهارکرد: مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی حاج مصطفی عزیزی با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در هفتمین روز از دهه فجر در محله اسدآبادی خرم‌آباد به بهره برداری رسید.

 

فرهاد زیویار افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزارو 500 متر مربع و با زیر بنای هزار و ۵۰۰ متر از سال ۹۸ با مشارکت خیر مدرسه ساز آغاز و اکنون با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به بهره‌برداری رسید و از سال آینده دانش آموزان به این فضای آموزشی استاندارد انتقال خواهند یافت.

 

وی یادآورشد:همچنین واحد پوشاک امیران در شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ۱۸  و ۱۰۰ میلیارد ریال آورده سرمایه گذار افتتاح شد.

 

استاندار لرستان گفت: این واحد کارگاهی ظرفیت تولید ۶۵ هزار دست لباس در سال را با ۲۵ نفر اشتغالزایی دارد و ظرفیت اشتغال آن با حمایت های لازم از طرف استان تا ۳۰۰ نفر قابل افزایش است.

 

وی از افتتاح یک واحد تولیدی ساعت در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد خبر داد و افزود:  این واحد تولیدی ساعت سازی مجموعه ای از ذوق ، هنر و صنعت است که با حداقل سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال  و اشتغالزایی ۱۶ نفر به بهره‌برداری رسید و در صورت حمایت تولید و اشتغال آن تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8920

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات