فرمانده سپاه لرستان:

راهیان نور ظرفیت عظیم مقابله با جنگ شناختی دشمن است

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: راهیان نور ظرفیت عظیم و راهبرد در حوزه مقابله با جنگ شناختی دشمن و احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان سردارنعمت‌الله باقری روز دوشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران نخستین جشنواره "سروهای بلند" در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد:سیره و زندگی شهدا سرشار و مملو از خلوص نیت ، پاکی ، صفا ، صمیمیت و روحیه معنوی و انقلابی است

 

وی افزود:این خلوص باعث شده مردم  در قالب کاروان های شهدای گمنام در شهرها و استان های کشوردر تشییع شهدای تفحص شده حضوری گرم و پرشور در فضایی معنوی داشته باشند.

 

فرمانده سپاه لرستان با بیان این که امروز یادمان های  شهدای گمنام به امامزاده تبدیل و مکانی برای طلب حاجات مردم به ویژه جوانان است گفت: لرستان 16 شهید غریب دارد گرچه با نگاهی به نحوه شهادت شهدا همه آنها غریب و مظلوم هستند

 

وی راهیان نور ، یادمان های شهدا و دفاع مقدس را بهترین ابزار و امکانات در مقابله با جنگ شناختی دشمن دانست و افزود:ظرفیت ایثار و شهادت لطفی از سوی پروردگار برای دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی است که باید برای مقابله با دشمن از این ظرفیت عظیم بهره کافی و وافی برده شود.

 

سردار باقری گفتمان انقلاب را زیر بار ظلم نرفتن ، شهادت و شهادت طلبی دانست و  یادآورشد:راهیان نور موجب تحول معنوی ، روحی و رفتاری در جوانان  می شود و احیای فرهنگ ایثار و مقاومت و گفتمان انقلابی از مهمترین برکات آن است .

 

وی افزود: راهیان نور امنیت را برای کشور به ارمغان آورده و امروز امنیت ، عزت ، اقتدار و آرامشی که در کشور حاکم است مرهون خون شهدا است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای شناساندن اهداف  شهدا به جوانان و قدردانی از خانواده آنها است که امروز امنیت حاصل آن می باشد و با نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی  باعث عقب نشینی دشمن می شود.

 

وی افزود: در شرایطی که تلاش دشمن ایجاد تفرقه و جدایی بین مردم است ،راهیان نور روحیه انقلابی گری را در جامعه تقویت و بسیج مردمی و انسجام ، همفکری ، همدلی و همزبانی را سبب می شود.

 

سردار باقری یادآورشد: دشمن در تلاش برای ایجاد انقطاع  بین نسلی در کشور است چراکه نسل جدید دوران دفاع مقدس را لمس نکرده ، بنابراین اردوهای راهیان نور ضرورتی برای  تقویت ارتباط بین نسل ها  وجلوگیری از هدف دشمن و شکاف بین نسل های گذشته و آینده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برضرورت تبیین و معرفی شیوه و زوایای شخصیتی شهدا برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: راهیان نور سند مظلومیت جمهوری اسلامی  و پیوند نسل جوان را با نسل گذشته تقویت و مستحکم تر می کند.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9035

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات