معاون سیاسی استانداری لرستان:

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی بعد از اربعین است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی بعد از اربعین و از بهترین راه های حفظ یاد شهدا است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان احسان یاوری روز دوشنبه در آیین تجلیل از خادمان راهیان نور لرستان به بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست،اشاره و اظهار کرد : شهدا برای استقلال و شرف جان خود را فدا کردند و اگر قرار است این مسیر نورانی امتداد پیدا کند، باید یاد و خاطره شهدا حفظ شود.

 

وی به حضور رهبر معظم انقلاب در یادمان‌های راهیان نور و بیانات معظم‌له در فضیلت نگهداشت یاد شهدا اشاره کرد و افزود: این امر نشان‌دهنده اهمیت و ارزش این حرکت با برکت و پر معنا است و خدمت به شهدا افتخار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان راهیان نور را  بزرگترین عملیات فرهنگی بعد از اربعین دانست و گفت: دانشگاه یکی از محیط‌های مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت‌های دفاع مقدس برای اردوی راهیان نور است و به گونه‌ای که بزرگترین عملیات فرهنگی بین دانشجویان و دانشگاه‌ها راهیان نور است.

 

وی با بیان اینکه بی‌شک زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از وظایف همه آحاد ملت است، افزود: راهیان نور می‌تواند این بستر را در جامعه فراهم سازد.

 

یاوری به تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ شهادت و برگزاری اردوهای راهیان نور به جهتِ احیای فرهنگ شهادت‌طلبی در میان اقشار جامعه اشاره کرد و یادآورشد: حضور و خدمت در سرزمین‌های نور نسل شهادت‌طلب تربیت خواهد کرد و خدمت در این مسیر می‌تواند ظهور را زمینه‌سازی کند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9036

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات