امام جمعه پلدختر :شورای نگهبان به اعتراض ها رسیدگی می کند

 

امام جمعه پلدختر گفت: شورای نگهبان در مهلت قانونی به اعتراض های حوزه انتخابیه رسیدگی می کند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار کرد:براساس خبرهای منتشرشده تعداد زیادی از حوزه های انتخابیه کشورنسبت به روند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعتراض داشتند که یکی از این حوزه ها نیز پلدختر و معمولان است.

 

وی افزود: شورای نگهبان در یک بازده زمانی معین که تا نیمه فروردین ماه سال آینده می باشد رسیدگی لازم را انجام خواهد داد و نظر خود را اعلام می کند.

 

امام جمعه پلدختر گفت:به طور قطع اعتراض و بیان مطالبه خود از مسیر قانونی بهترین و شفاف ترین راه می باشد وتمکین به آن و نظر نهایی شورای نگهبان هر نتیجه ای را که اعلام کند برای همه مورد قبول است.

 

وی افزود: شورای نگهبان نهادی انقلابی و تحت نظر ولی فقیه می باشد هر شخصی که ولایت پذیر است به طور قطع نظر این نهاد برای او حجت است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: اعتراض حق قانونی کاندیداها می باشد و از نظر شرعی و قانونی هیچ فردی نمی تواند مانع این حق شود تا زمانی که رسیدگی عادلانه و کامل صورت پذیرد.

 

وی افزود: اعطای نشان فتح از دستان با کفایت فرمانده کل قوا به 2 فرمانده دلیر سپاه و ارتش سرلشکر حسین سلامی و سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به دلیل عملکرد آنان در ارتقای توان دفاعی و رزمی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح   نشان از رضایت رهبر معظم انقلاب از این نیروها و پیشرفت های صنایع نظامی دارد.

 

امام جمعه پلدختر به شرایط غزه اشاره کرد وگفت: امروز در جلوی چشمان جهانیان فجیع ترین و هولناک ترین جنایت و نسل کشی در غزه صورت می گیرد و حکام عرب کور و کر شده اند و جان زنان و مادران باردار به دلیل خاص بودن وضعیت شان بسیار خطرناک است و ما نباید سکوت کرده و بی تفاوت باشیم بلکه همواره همصدا با مردم غزه و فلسطین شده و نفرت و انزجار خود را از مستکبران نشان دهیم.

 

وی ماه رمضان را فرصت مغتنم برای انس بیشتر با قرآن دانست و با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: قرآن نسخه شفا بخش همه بشریت است  و تلاوت یک آیه از آن و تدبر در قرآن ثواب ختم تمام این کتاب آسمانی را در غیر ماه مبارک رمضان دارد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که قرآن نه تنها کتاب هدایت بلکه بیان کننده همه مسایل است، یادآورشد: امروز وظیفه داریم قرآن را از مهجوریت نجات داده و آن انس بیشتر با این کتاب الهی و عمل به دستورات قرآن است.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9057

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات