پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال فرمانده دوران دفاع مقدس

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال سرهنگ" ایرج احمدی"، فرمانده شجاع 8 سال دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در پی ارتحال سرهنگ ایرج احمدی فرمانده شجاع 8 سال دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

 

«ارتحال فرمانده شجاع هشت سال دفاع مقدس و دلاور مرد میدان‌های رزم و جهاد سرهنگ پاسدار مرحوم ایرج احمدی(رضوان الله علیه) موجب تأسف و اندوه گردید.

 

سال‌ها مجاهدت در سپاه همیشه پیروز حضرت اباالفضل(ع) و حضور خستگی‌ناپذیر در مقابله با گروهک‌های منحله در کردستان و خوزستان و فرماندهی ستاد عملیات شهری بوکان که با تدبیر و شجاعت مثال‌زدنی آرامش و امنیت را به آن مناطق برگرداند و این افتخارآفرینی برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت و ماندگار گردید.

 

این فرمانده مقتدر پس از دوران دفاع مقدس با ورود به مجموعه نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی استان لرستان و شهرستان کوهدشت، سلسله و دلفان و بندر جاسک، فصل جدیدی از خدماتش را آغاز و افتخارات ارزشمندی را از خود بر جای گذاشت.

 

این مرد روزهای سخت پس از سال‌ها تلاش و فداکاری پرفراز و نشیب و سپس تحمل سال‌ها رنج بیماری، به همرزمان شهیدش پیوست و در جوار رحمت الهی جای گرفت.

 

قطعاً عموم مردم قدرشناس شهرستان پلدختر و حومه، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و امنیتی و بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیئت رزمندگان اسلام، جوانان مؤمن انقلابی و حزب‌اللهی، با حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت آن فرمانده ولایت‌مدار تجلیل شایسته‌ای را به عمل خواهند آورد.

 

در خاتمه این مصیبت غم‌بار را به عموم مردم استان لرستان و شهرستان پلدختر و پیشکسوتان رزم و جنگ و جهاد، خصوصاً رزمندگان سرافراز شهرستان پلدختر تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مهاجر فی سبیل الله آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم، اقوام و بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.»

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9109

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات