پلدختر ، معمولان و سراب حمام در سالروز شهادت مولا علی (ع) به سوگ نشست

 

شهرهای پلدختر ، معمولان و سراب حمام  همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت مظلومانه  مولای متقیان امام  علی (ع)نخستین پیشوای شیعیان جهان سیاه پوش و به سوگ نشست.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان ، مردم ولایت مدار پلدختر، معمولان و سراب حمام دردومین شب قدر همزمان با سالروز شهادت مولا متقیان امام علی (ع) در مساجد و حسینیه ها و نقاط مختلف شهرستان های  پلدختر و معمولان جمع شده و در غم شهادت این امام همام اشک ماتم ریختند و شب را  تا سحر را به عبادت پرداختند.

 

 مردم مومن ، روزه دار و خداجو این شهرستان ها در دومین شب از لیالی قدر با حضور در مساجد ، حسینیه ها و منازل با خدای خود راز و نیاز کرده و با قرائت دعای جوشن کبیر ، قرآن برسرگرفتن و خواندن نماز و قرآن برای فرج آقا امام زمان (عج) ، آمرزش گناهان خود ، شفای بیماران ، عاقبت به خیری جوانان ، نجات مسلمانان مظلوم فلسطین و غزه و عزت مسلمانان جهان دعا کردند.

 

 شب زنده داران در سوز شهادت امیرالمومنین (ع) بر مظلومیت مولای علی (ع) گریستند و با چشمانی بارانی فریاد "الهی العفو" سردادند و همچنین با نوای "الغوث الغوث" دست های نیاز خود را بالا بردند و در این شب قدراز درگاه خداوند منان طلب عفو و بخشش کردند.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9110

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات