فرمانده انتظامی لرستان: حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود

 

 فرمانده انتظامی لرستان گفت: حرمت و شعائر اسلامی و اخلاقی ماه مبارک رمضان در استان حفظ شود.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، سردار یحیی الهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی پلیس لرستان در ایام پایانی تعطیلات نوروز اشاره و از مردم خواست، به‌منظور پیشگیری از هر نوع حادثه توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و باتوجه‌به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت امام علی (ع)، حرمت و شعائر اسلامی و اخلاقی این ماه مبارک را حفظ کنند.

 

وی با  قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)،  افزود: پلیس لرستان همچون سال‌های گذشته همگام و همدوش با مردم ضمن بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم خود به برقراری نظم و امنیت ایام پایانی تعطیلات نوروزی و تسهیل در ترافیک شهری و جاده‌ای می‌پردازد.

 

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: از مردم عزیز و رانندگان محترم می‌خواهیم ضمن همکاری با عوامل انتظامی، پلیس‌راه و راهور قانون و مقررات را رعایت کنند و با حفظ خونسردی هنگام رانندگی در ترافیک درون و برون‌شهری در روز پایانی تعطیلات نوروز بر خود و دیگران تلخ نکنند و توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را همیشه مدنظر داشته باشند.

 

وی افزود: حرمت ماه مبارک رمضان باید توسط تمام صنوف، شهروندان و مسافران نوروزی برای آرامش روزه‌داران رعایت شود، نظارت بر فعالیت اصناف مجاز در این ماه عزیز و گشت‌زنی واحدهای انتظامی در اماکن عمومی نظیر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برای حفظ حرمت روزه‌داران به‌دقت صورت‌گرفته و با متخلفان برابر قانون و ضوابط برخورد خواهد شد.

 

سردارالهی از به‌کارگیری نیروهای کمکی، نیروهای یگان امداد، یگان ویژه، پلیس‌های افتخاری و نیروهای بسیج مردمی به‌منظور پوشش انتظامی و امنیتی سراسر استان خبر داد و یادآورشد: همچنین مأموران پلیس‌راه و راهور استان هم در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و با اعمال محدودیت‌های مقطعی ترافیکی از بروز حوادث پیشگیری خواهند کرد.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه رانندگان محترم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی‌ورانندگی سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند، گفت: از عجله و شتاب‌زدگی حین رانندگی جدا خودداری کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9112

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات