مسوول بسیج سازندگی سپاه لرستان:

هشت طرح آبرسانی توسط سپاه در پلدختر اجرا شد

 

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هشت طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با همکاری آبفای استان در شهرستان پلدختر اجراشد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ، سرهنگ "احسان جهانبخش" شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای اجرای این طرح ها در پلدختر ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه هزینه شده است.

 

وی افزود: طرح آبرسانی چول هول به طول ۱۹.۵ کیلومتر نیز از دیگر طرح ها است که تا کنون ۱۲ کیلومتر آن با مبلغ یکصد میلیارد ریال اجرا شده و تا یک ماه و نیم آینده به پایان می رسد.

 

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همچنین خط انتقال پاعلم به طول ۱۴ کیلومتر در دست اقدام است که تاکنون ۶ کیلومتر آن اجرا و خط انتقال آب روستای چم مهر نیز به طول سه کیلومتر انجام شده است.

 

وی به خط انتقال آب روستای گل گل و پران پرویزاشاره کرد و افزود: این طرح ها به طول پنج کیلومتر است که تا کنون چهار کیلومتر آن انجام شده است.

 

سرهنگ جهانبخش یادآورشد: احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی پران پرویز در ظرف چند روز آینده بتن ریزی سقف آن انجام می گیرد و آماده بهره برداری است.

 

وی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت برای رفع تنش های آبی، پا به کار است افزود: احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب در روستای چم مهر و مخزن ۲۰۰ متر مکعب روستای گل گل که در مرحله اجرای فونداسیون هستند، طبق برنامه ریزی انجام شده تا 2ماه آینده آماده بهره برداری می شوند.

 

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:حفر چاه عمیق روستای واشیان به طول ۲۰۰ متر خط انتقال نیز انجام گرفته است.

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9136

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات