رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان:

اعتبارات عمرانی استان 46 درصد رشد داشته است

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: اعتبارات عمرانی امسال در مقایسه با سال  ۱۴۰۲ از رشد 46 درصدی برخوردار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان سمانه حسن پور روز دوشنبه  اظهار کرد: اعتبارات در سال گذشته 3497 میلیارد تومان بود که برای سال جاری در لایحه بودجه این رقم به 5096 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به سال گذشته نزدیک 46 درصد رشد دارد.

 

وی افزود:: جمع اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۱ رقمی بیش از ۱۸۶۹ میلیارد تومان و توازن ملی 6 هزار و 12  میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی بوده است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز رقم 2743  میلیارد تومان برای اعتبارات استانی و ۷۵۴ میلیارد تومان نیز برای توازن ملی اختصاص یافت که رشد اعتبارات سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل، حدود ۴۱ درصد است.

 

وی با بیان این که  رشد توازن ملی نیز ۲۳ درصد و رشد اعتبارات استانی حدود ۴۷ درصد است، افزود: اعتبارات هزینه‌ ای سال ۱۴۰۱ مبلغ ۹۵۴ میلیارد تومان با تخصیص 100 درصد، در سال ۱۴۰۲، اعتباری معادل۱۲۳۱ میلیارد تومان با تخصیص 100 درصد و امسال نیز آنچه تاکنون پیش بینی شده رقمی بیش از ۱۵۴۱ میلیارد تومان می باشد که با این احتساب حدود ۳۸ درصد نسبت به سال گذشته داشته است.

 

حسن زاده یادآورشد: به دلیل اینکه برنامه‌های سفر رییس جمهور جمهور و هیأت دولت تا پایان امسال است مابقی اعتبارات هم ظرف امسال برای پروژه‌های عمرانی استان اختصاص خواهد یافت.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: به دلیل اینکه برنامه‌های سفر رییس جمهور جمهور و هیأت دولت تا پایان امسال است مابقی اعتبارات هم ظرف امسال برای پروژه‌های عمرانی استان اختصاص خواهد یافت.

.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9158

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات