قرارگاه خاتم روزانه ۴۵ میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند/ احداث ۶۲ سد

 

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه روزانه ۴۵ میلیون لیتر بنزین وسایل نقلیه تولید می‌کند که تحویل دولت داده شده است.

 

 به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان سردار "عبدالرضا عابد" روز شنبه در آیین افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح شهدای جاوید‌الاثرخرم آباد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه

شهدای جاوید الاثر اظهار کرد:فرزندان ملت در قرارگاه خاتم الانبیا در شرایطی که دشمنان فکر می‌کردند با تحریم می‌توانند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند و کشور را بن

بست برسانند،اما در هر پروژه‌ای در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کردند،با موفقیت در راستای رفع مشکلات مردم سربلندبیرون آمدند.

 

وی به شعار سال اشاره کرد و افزود:قرارگاه خاتم الانبیا با شعار ما می‌توانیم در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم ،حرکت میکند و مفتخر است در حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی و تمام حوزه‌ها با پیروزی و موفقیت فعالیت‌ها را به پایان برساند.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت:این قرارگاه تاکنون ۶۲ سد که بزرگترین آنها سد کرخه می‌باشد را در کشور احداث کرده که ۲۷ میلیارد لیتر آب پشت آن قرار گرفته و میلیون‌ها هکتار زمین را به آبی تبدیل کرده است.

 

وی افزود: این قرارگاه هزاران کیلومتر آزادراه ،راه آهن و ۳۳۰ کیلومتر، مترو در عمق ۱۵۰ متری در ۹ استان در کلان شهرها احداث و با ایجاد ۱۵ متر آی سی تی بیشترین ارتباطات را در کشور اجرا و در حوزه خام فروشی بسیاری از معادن را ایجاد کرده است.

 

سردار عابد با ابراز خوشحالی از موفقیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا در به سرانجام رساندن پروژه‌ها،یادآور شد:این قرارگاه با مشارکت مردم و در جهت رفع مشکلات ، با ظرفیت هزار پیمانکار ، ۱۵۰ هزار نفر را به کار گرفته و  این فعالیت‌ها و اقدام‌ها به طور قطع موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان است.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان این‌که لرستان در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب و حتی پیش از آن در میدان ایثارگری و شهادت‌طلبی پیشگام بوده‌ ، گفت:دشمن در دفاع مقدس از رزم و رشادتهای فرزندان و رزمندگان لرستان در تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) ، ترس داشت و امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

 

 

غلامرضا مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9185

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات