استاندار لرستان:

 

 احداث تقاطع غیرهم‌سطح شهر خرم آباد الگوی کار جهادی است

 

 

استاندار لرستان گفت: احداث تقاطع غیر هم‌سطح شهدای جاوید الاثر توسط قرارگاه خاتم الانبیا شهر خرم آباد در فرصتی کمتر از زمان مقرر برای افتتاح ، نمونه و الگویی برای نشان دادن کار جهادی است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان  فرهاد زیویار روز شنبه در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیر هم‌ سطح شهر خرم آباد با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جاویدالاثر،اظهار کرد: این پروژه در راستای رفع مشکل ترافیک به عنوان یکی از مسائل و مشکلات پیش روی مردم،با همکاری ، هماهنگی ،همدلی و پای کار بودن همه نهادها و با تلاش شبانه روزی تکمیل شد.

 

وی افزود:ساختار جغرافیایی و توپوگرافی خرم آباد موجب شده ترافیک از مشکلات جامعه شهری و از مسائل اصلی این شهر باشد که با توجه به ماموریت دولتمردان در دریچه نگاه مساله‌مند مسئولان به اینگونه مسائل، با اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح و با کار جهادی برطرف شد.

 

 استاندار لرستان گفت: رفع این گونه مسائل ، مشکلات و دغدغه‌ها ،تنها از عهده یک نهاد ودستگاه برنمی آید و همچنان نیازمند همکاری ،همدلی و کار جهادی تمام نهادها می‌باشد.

 

وی افزود:هیچ کسی درمدت  اجرای تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر خرم آباد، همانطور که از نام این پروژه برمی آید، دنبال نام نبود و همه در راستای تسریع در تکمیل آن و باز شدن گره ترافیکی در این شهر ، تلاش شبانه روزی داشتند.

 

 وی با تقدیر از همه دست اندرکاران و بانیان احداث پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر شهر خرم آباد افزود: همکاری اعضای شورای شهر و شهرداران پیشین و فعلی این شهر در به سرانجام رساندن این پروژه قابل تقدیر است که آنها در این کار بزرگ سهیم بودند.

 

 زیویار همچنین از تلاش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی درست ،همراهی و همدلی آنان و تمامی ساکنان و کسبه خیابان شریعتی شهر خرم آباد که طی احداث و فعالیت اجرایی این پروژه صبوری از خود نشان دادند. نیز تقدیر کرد.

 

غلامرضا مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9187

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات