واگذاری یکهزارو 741واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد لرستان 

 

استاندار لرستان گفت: یکهزار  و ۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان واگذارشد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، فرهاد زیویار روز دوشنبه در آیین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهارکرد: نسبت آمار کل کشور و جمعیت استان نشان دهنده ی عملکرد خوب دستگاه های مربوطه در لرستان است.

 

وی افزود: اقدام های قابل توجهی در حوزه تعهدات مسکن در استان انجام شده و لرستان در ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد(ره) جزو استان های برتر کشور است.

 

استاندار لرستان در این مراسم که در منزل واگذار شده ی یکی از مددجویان در روستای میان گلال خرم آباد انجام می شد، گفت : این واحدهای مسکونی با شرایط مطلوب احداث شده و مشکل تامین مسکن تعداد زیادی از مددجویان کمیته امداد استان طرف شده است که با این آمار لرستان یکی از بهترین عملکردها را در بین استان های سراسر کشور داشته است.

 

وی با تاکید بر این که مسکن یکی از نیازهای ضروری مددجویان است ، افزود:خانواده های تحت حمایت این نهاد به دلییل شرایط بضاعت کمتری به سختی امکان تامین مسکن دارند که خوشبختانه با اقدام های حمایتی نیاز این افراد نیز برطرف می شود.

 

زیویار یادآورشد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد لرستان  ۸۷۰ میلیارد تومان بود.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9198

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات