2 خودرو با کالاي قاچاق5.5 میلیاردی در پلدختر توقیف شد

 

فرمانده انتظامي پلدختر گفت از توقیف 2 دستگاه خودرو حامل مقاديري انواع کالاي قاچاق به ارزش 5 ميليارد 500 ميليون ريال در این شهرستان خبرداد.

 

 

سرهنگ "شاپورگراوند" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهار کرد: ماموران انتظامي پل تنگ شهرستان پلدختر در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا  حين کنترل خودروهاي عبوري به 2 دستگاه خودرو سواري سمند و تيبا مشکوک و با هماهنگي مقام قضایي آن ها را متوقف کردند.

 

وي افزود: ماموران در بررسي از خودروهاي توقيفي موفق به کشف يک هزار و 235 قلم انواع اقلام خوراکي و سه دستگاه آبسردکن به ارزش 5 ميليارد 500ميليون ريال شدند.

 

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني  تحويل مراجع ذي صلاح و خودروهاي توقيفي نيز روانه پارکينگ شدند.

 

وی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت های اصلی پلیس در برخورد با مفسدان اقتصادی دانست و افزود: نیروی انتظامی با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می کند.

 

سرهنگ گراوند از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط قاچاقچیان و افراد سودجو بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9203

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات