بانوی کارآفرین لرستانی از زندان آزاد شد

 

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: بانوی کارآفرینی که به علت بدهی ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریالی در زندان بود با پرداخت این مبلغ توسط ستاد دیه و خیران، آزاد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، توکل شاکرمی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: این بانوی لرستانی پس از مرگ همسر، سرپرستی سه کودک خود را برعهده داشت که به علت شرایط نامساعد مالی و با نیت تغییر وضعیت معیشتی به دنبال پیشنهاد یکی از آشنایان، یک کارگاه صنعتی پوشاک راه اندازی می کند.

 

وی افزود: این بانوی جوان پیش از این با یک دستگاه چرخ خیاطی در محوطه خانه استیجاری‌ خود، از طریق سفارش‌گیری و تعمیر لباس مشتریان امرار معاش می‌کرد.

 

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: وی ضمن احداث یک کارگاه کوچک و اخذ وام برای تهیه تجهیزات مورد نیاز، خط تولید کارگاه خود را راه اندازی می کند که پس از مدتی به دلیل قروض متعدد، تسهیلات سنگین و عدم ناتوانی در تحویل به موقع سفارشات به طرفین قرارداد، با طرح شکایت های حقوقی آنان روانه زندان می شود.

 

شاکرمی افزود: این بانوی جوان با دریافت مرخصی تصمیم بر تهیه مبلغ بدهی خود با فروش کلیه گرفته بود که با آگاهی ستاد دیه، پیگیری های لازم و همکاری خوب خیران این مبلغ تامین و از حبس رهایی یافت.

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9232

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات