درآیینی؛

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ورزش لرستان معارفه شد

 

"وحید والی زاده مرادی" در آیینی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ورزش و جوانان لرستان معارفه شد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان سرهنگ صارمیان مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با صدور حکمی " وحید والیزاده مرادی" را به  عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشترِاداره کل ورزش و جوانان استان منصوب کرد.

 

"همچنین والی زاده مرادی" در آیینی با حضورفرماندهان سپاه استان  به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ورزش و جوانان لرستان معارفه شد.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر اداره کل ورزش و جوانان لرستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی سفیرلرستان اظهارکرد: ورزش یکی از ابزارهای مهم در راستای سلامت روح و جسم و موثر در زمینه تربیت جوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و گرایش آنان به سمت موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی است.

 

" وحید والی زاده مرادی" افزود: ورزش موجب انگیزه بخشی وتعیین هدف معین برای جوانان می شود و باید بدانند که قهرمانی موقتی و اخلاق و روحیه وصفات و سجایای پهلوانی همیشه ماندگار و نام نیک را به دنبال دارد.

 

وی یادآورشد: بسیج نیروی مردمی است که همواره برای دفاع از فرهنگ و اعتقادات مردم در صحنه حاضر است و در شرایط کنونی که هجمه دشمن به ویژه در حوزه های فرهنگی به مراتب بیشترشده وظیفه بسیج و ورزش و جوانان در دفاع از مرزهای فرهنگی بیشتر از گذشته حائز اهمیت است.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9155

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات