استاندار لرستان:

انقلاب اسلامی دارای خاستگاه و اهداف بزرگی است

 

 استاندار لرستان گفت: انقلاب اسلامی از همان روزهای نخستین دارای اهداف و خاستگاه بزرگی بود که امروز این هدف ها به ثمر رسیده اند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای ۱۰ و سالروز شهادت سردار سید محمد حجازی در سالن بانک صادرات خرم آباد، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام راحل به پیروزی رسید سه خاستگاه اساسی مبارزه با استبداد، مبارزه با نظام سلطه و استعمار، و مساله قدس و مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل داشت.

 

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی طومار نظام استبداد در ایران در هم پیچیده شد، افزود: خنثی کردن بسیاری از تهدیدات و توطئه های داخلی و بین المللی، مقاومت مقابل تحریم ها و جنگ داخلی، دفاع مقدس و کارهای بزرگی که شهدای کشور انجام دادند از موارد افتخارآفرین است.

 

استاندار لرستان گفت: امروز حلقه اتصال پیروزی انقلاب اسلامی، مبارزه با نظام سلطه، مساله قدس و موضع ایثار و شهادت است، چراکه مقابله با نظام سلطه، خنثی کردن تهدیدها و جنگ تحمیلی، عملیات های غرورآفرینی را به نتیجه رساند و تا حدی شجاعانه و دلاور مردانه انجام شد که دیگر کسی نمی تواند نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه ایثار شهدا و عملیات های غرورآفرین شرایط را برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده است، افزود: انقلاب اسلامی به دلیل اینکه دارای اهداف و خاستگاه بزرگی بوده با عظمت و با دیگر انقلاب ها تفاوت دارد ، چراکه مدل و اثرگذاری آن بزرگ است.

 

زیویار یادآورشد: بنا بر فرمایشات امام راحل مساله قدس حادثه‌ای برای موحدان جهان و یک قیام همگانی است که مخصوص به یک کشور و یا مسلمین جهان در عصر حاضر نیست.

 

وی افزود: مساله قدس موضوع مشترک کشورهای اسلامی و حادثه ای بی سابقه در تاریخ است و در حال حاضر نیز غزه موضوع یک کشور نیست.

 

استاندار لرستان گفت: مساله قدس موضوع جعلی بودن یک رژیم غاصب است که با یک پایگاه نظامی علیه مسلمانان قدم بر می‌دارد و همه خط قرمزهای انسانی و بشری را زیر پا می گذارد.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9212

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات