تجلیل از بسیجیان پایگاه شهید مومنی پلدختر

 

در آیینی از بسیجیان پایگاه مرکزی مقاومت بسیج شهید مومنی پلدختربا حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان درآیینی با حضور حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه ، سرهنگ حسن آقا خوشبختی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، سرهنگ فردین زارع جانشین فرماندهی سپاه ناحیه و حجت الاسلام وحید قاسمی مسوول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج از پنج نفر بسیجی پایگاه مرکزی شهید مومنی مسجد جامع پلدختر تجلیل شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر فراگیر نمودن تفکر و روحیه بسیجی را مهمترین ماموریت، مسئولیت  و مطالبه رهبر معظم انقلاب از تشکیلات بسیج دانست و گفت: بسیج خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی  و تفکر بسیج ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد و این نیروی مردمی نه تنها در جنگ سخت بلکه همواره در طول انقلاب هر جا نیار باشد ورود پیدا کرده و با فداکاری از ارزش های نظام پاسداری  و اقتدار و عظمت را برای جامعه به ارمغان آورده است.

 

سرهنگ حسن آقا خوشبختی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: پایگاه های مقاومت بسیج از ارکان اصلی سپاه  و ستون اصلی در ساماندهی و جذب بسیجیان هستند که نقش بسیارحیاتی و مهم درتبیین افکار عمومی و شکل گیری ارتباط بسیج و مردم و مقابله با نقشه های شوم دشمنان دارند.

 

در این آیین که با هدف ارج نهادن به تلاش ها و خدمات شبانه روزی بسیجیان و ایجاد دلگرمی در آنان در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سرلشکر سید محمد حجازی در مسجد جامع پلدختر برگزارشد به نیابت شهید احیا طالبوند از مهدی آبسری ، به نیابت شهید بهرام شکاری از امیر جهانی ، به نیابت شهید علی ایمانیان از علی ترسا ، به نیابت از شهید سرتیپ نصیری از  محمدطاها رشیدی و به نیابت شهید علیرضا سگوند کیانی از یاسین مرادی با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9214

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات